Grinchen, Shrek 2 och Happy Feet

Hello!

Sitter just nu inne i vardagsrummet me våran lilla laptop. Jag ser på Grinchen, var ett himla tag sedan man såg den! Mycket skratt och humor. Jag som var så sugen på att se den filmen, och nu visas den på kanal 5. Det är ungefär 50 minuter kvar av filmen, sedan är det "Ha en SHREKig jul", Shrek 2 och Happy Feet. Dessa filmer ska jag också se på. Jag vill inte ägna min lördagseftermiddag uppe vid datorn på mitt rum, istället sitter jag här nere och har laptopen i knäet. Det är ganska skönt, konstigt nog. Ska fråga pappa ifall man kan låna lilla laptopen ibland, som man kan ha lite när man vill. Kan man ligga i sängen istället för att sitta på en obekväm stol.

Nu ska jag fortfarande se på Grinchen. Måste käka något sen, är vrålhungrig!

Just nu, för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0