Ibland så bara älskar jag skolan!

Förvånad ? Jag förstår er. Men nu när jag har fått igång matte-och NOkunskaperna inom mig så börjar jag tycka att det är lite kul. Det sämsta är ju att vakna upp tidigt på mornarna men dagen blir oftast lyckad, eller hur ?
Jag har iallafall just kommit innanför dörren. Det var frost idag igen, woho! Men det var riktigt kallt, tillochmed inomhus. Jag hade engelskaprov idag, och det var mycket mer komplicerat gjort än vad jag trodde. Varför hörövning ? På matten så gick det bra som vanligt. Jag disslike SO. Så tråkigt med massa stora riken som Egypten, Romariket och Grekland. Men andra olika ämnen under SO är kul, men absolut inte historia.

Men annars så har dagen varit riktigt bra! Och idag måste jag ringa Sandra och fråga bl.a om vi ska göra något och sälja våra polkagrisar. Apropå det så har jag just nu lämnat in dumma salamilistan. JJag säljer polkagrisar och lotter med några från fritidsgården för Hassela-resan. Polkagrisar blir en aning enklare att sälja. Många olika smaker från Sveriges bästa polkagrisfabrik. Vi snackar om Gränna!

Dags att fiska upp telefonen och ringa bästavännen min!

Bilder från skoldagen:

Frida disslikar kemi!

Glad lax, som pappa alltid sa åt mig att vara från andra klass tills nu.

Oh, god. Misslyckade ögon, time too bjuda på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0