Julavslutning om några timmar.

Hej på er, mina glada läsare!

Jag har kommit hem från skolan för någon stund sen. Dagen har varit hur bra som helst! Det var absolut inga lektioner. På NO;n såg vi fortsättningen på Sunes Jul. På SO;n städade vi våra skåp och löste korsord. Sedan var det lunch. På tyskan hade vi någon "tävling utan vinst.". Det var ganska tråkigt. Efter språket skulle man samlas i klassrummet för fika. Vi fikade och såg på Ensam Hemma, första filmen resten av timmarna.

Så efter skolan stack jag hem direkt. Imorgon har jag jullov, helt sjukt! Gud, vad skönt och det är julafton på torsdag! Längtar som bara den.

Måste nog sluta skriva nu, eftersom att Sandra kommer snart hit, jag måste hinna äta någonting. Är vrålhungrig!

Skriver senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0