Matteläxa och julmusik

Jag kom för en stund sen hem från skolan. Jo, dagen har varit bra. Mycket skratt och inga sura miner. En sur min över att jag var tvungen att ta hem matteboken eftersom att jag behövde ett repetionspapper till provet på tisdag. Jag kan därför börja öva till provet i helgen, det är väl ändå smart ? Och till det kan jag lyssna på julmusik. Just nu lyssnar jag på Busungarnas "Tomten, jag vill ha en riktig jul" Jag minns hur mycket jag älskade den låten! Mycket bra julstämning här hemma. Men tyvärr blir det ingen julgran i år eftersom att vi äger säkert världens klumpigaste och IQ-befriade hund. Man kan räkna hur många gången granen välter när man har honom ? Haha, men jag ska fråga pappa ifall jag kan ha julgranen i mitt rum. Böna och be helt enkelt.
Men dags att plugga. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0