Simträningen gick som smort.

Jag har nu kommit hem från simträningen. Det gick väldigt bra den här gången! Det var inte alls mycket flås som jag hade tänkt mig. Vi tränade mest på fjärilsim och fjärilskickar, det var jättekul men som vanligt, jobbigt. Nu har jag börjat snacka med träningskompisarna, de är jättesnälla och väldigt roliga. Superkul!

Haha, just det! När jag kom in till badhuset så tjöt det till. Jag gick in iallafall och tillslut kom brandlarmet igång. "Viktigt meddelandet, viktigt meddelande. Brand har .. lallalala in i byggnaden. Lämna genast simhallen vid närmaste utgång. Tjut, tjut, tjut" och så repeterade de det på engelska. I 20 minuter höll detta tjut och varnings-meddelanden på! Snacka om tinnitus. Men det var tydligen ingen brand eller så, så vi hoppade i direkt och började träna utan uppvärming alls.

Nu är det städning som gäller. Ska även ha musik på så att städningen blir roligare! Har lyssnat på vinnarlåten från Idol, och börjar sakta tröttna på den. Melodin är  Beyoncés - Halo. Men fortfarande är Erik grym! Jag längtar till hans första album. Jag hoppas på att han fortsätter med musiken. Hoppas även på att Tove Styrke gör det också.

Inga lussebullar idag, tyvärr. Gah, man får kanske ta det någongång under julen. Men pappa skulle köpa "söndagsgodis" istället, mumsigt! Dags för mig att städa. Jag skriver senare, ofcourse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0