Sjuk ;(

Hej på er, kanske friska människor ?

Här sitter jag och känner mig genomförskyld. Jag känner mig döende, jag kan nästan tuppa av när som helst. Min näsa är död och jag känner mig febrig. Jag började känna det sedan natten jag skulle sova i Rasmus rum (för att Tommy skulle sova i mitt och ska göra det hela helgen han är här). Rasmus är urdålig på att städa sitt rum! Jag känner hur dessa dammråttor flyger upp i min näsa och gör så att jag nyser. Lär dig städa, brorsan! Jag kan inte sova i hans rum en natt till, då är jag nog död nästa morgon. Så jag ska fråga pappa ifall jag kan sova på soffan i vardagrummet eller här utanför mitt rum. Vad som helst för att slippa Rasmus rum! Tommy kommer inte heller klara sig där inne, det gör ingen!

I shit on myself, snart. Sandras näsdukar som hon gav mig som blåsnings-julklapp är snart slut! Tre näsdukar kvar, sen är det toapapper som gäller! Usch, Rasmus är både glädjedödare och smittare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0