Sjukt bra fredag!

Jag är så himla glad idag! Eftersom att det kändes skönt att vara med Amanda, Alicia, Isa, Julia och Tove på rasterna och även några lektioner. Det behövdes, tyckte jag. Det var en hel del skratt på svenskan då vi skulle till en backe för att åka säck. Och på SO såg vi på Sunes jul, var en himla skratt där med. Dessutom kom tomten och hans nissar in till klassrummet. Kuligt värre! Idrotten var det mer skratt. Dagen har väl varit "skrattig". Jag har saknat tjejerna så sjukt mycket! Jag var rädd att jag skulle glömma bort dem och bara förlora dem. Och det vill jag inte. Måste bara säga det här på bloggen ännu en gång; Jag älskar er så jäkla mycket!


Ville fota när tjejerna och Anton checkade in deras snögubbe.

Finns det någon sötare snögubbe än denna !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0