Snö, snö!

Yes! Snö-dagen är här! Det är ungefär 10-15 cm snö, gud vad det kommer knarra under skorna! Så skönt. Nu har jag vaknat upp och ätit "frukost". Jag tog risgrynsgröt, värmde, och tog sedan en sked för att smaka. Usch, jag ryser nästa gång jag hör gröt. Så .. usch! Jag vet inte ens vilket ord som matchar min känsla för gröt. Idag är det då julmarknad. Men jag har ändrat mig vad som gäller donken. Jag tar bara QP meny och sen köper jag något litet till pappa och Sandra på stan. Även till mig själv. När man väl är på stan är det väl ändå självklart att man inte kommer hem tomhänt till sig själv ? Haha :)
Jag hör av mig när jag kommer hem. Nu ? Nu ska jag bara ta det lugnt. Höres!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack :)

Kanske det.. Lycka till med träningen!

2009-12-15 @ 15:16:29
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0