Väldigt dålig uppdatering!

Hallå på er!

Hemsk uppdatering idag, jag vet. Men jag har haft viktiga saker för mig, särskilt plugg. Jag har väldigt svår NO-förhör och matteprov imorgon, så idag har det bara varit en "pluggdag". Hemskt att man ska veta olika syror-och basers kemiska former. Men sånt är livet!
Idag har det varit en ovanlig skoldag. Jag var på 4 lektioner, men sedan klockan 12:30 skulle jag med Tara till informationscentret i centrum. Jag följde med henne eftersom att hon och jag är med i en projektgrupp tillsammans med några fler från andra skolor. Projektet går ut på att vi unga ska försöka göra våran kommun bra helt enkelt. Med lite roligare aktiviteter osv. Göra det tryggt, med andra ord. Det var jättekul att försöka lära känna andra. Vi planerade en hel del och hade fotografering, som blandannat ska vara med på våran affisch och i lokaltidningen. Nästa vecka har vi också ett möte. So fun!
Efter projektet åkte jag hem och pluggade, samt väntade på Sandra. Vi skulle till fritidsgården för ett till möte hur vi långt vi har kommit till skidresan. Vi har kommit fruktansvärt långt under en sådan kort tid! En skidresa till Hassela för 23 personer kostar kring 72.000, och vi är redan uppe i 38.000! Det är sjukt bra, så det är bara att fortsätta sälja. Under jullovet är det sälja, sälja, och sälja. Och öppna paket, fira jul och nyår tillsammans med familj och vänner såklart!

Två viktiga möten för mig idag har det varit. Och två viktiga prov-och förhör har jag imorgon. Det har varit en lyckad dag med mycket skratt. Mindre skratt, mycket plugg ska det bli just nu. Hejdå bloggen. Hej kemi-och matteboken! Hehe.. ha det gott!

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas proven går bra imorgon :D

2009-12-07 @ 19:53:20
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, jag ska på båda konserterna =) Ska du det också? :D

2009-12-08 @ 11:33:44
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0