Varit sur och väldigt deprimerad.

Början av dagen gick allting som frid och fröjd. Allting gick som det skulle. Men sedan blandade jag in mig ett bråk med brorsan (och kompisen), jag blev väldigt sur och slogs och skrek. Usch.. men nu har jag lugnat ner mig litegrann. Kan åtminstonde kontrollera mig nu.

Ljusen har jag återigen tänt och det ser lika mysigt ut som igår. Fast jag platsade ett till ljus på skrivbordet. Jag älskar ljus! Jag har även städat mitt rum så det ser bra ut inför morgondagen. Storebrorsan kommer hit från Nkp och hälsar på under jullovet. Jag måste få tag i en julklapp åt honom, men jag vet inte hur! Det är bara.. två dagar kvar till julafton! .. Jag får antagligen göra en hemmagjord, på något sätt. Men vad ? Hmm.. får komma på något resten av kvällen.

Ingenting på teve idag.. surt! Och ingen bild att bjussa på heller ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0