2012 och New Moon

Hej på er!

Var en stund sedan jag skrev ett inlägg sist. Nu är det paus för idol, Erik regerade verkligen! Beatles-låten var grym! Innan Idol började såg jag på New Moon på internet, gratis med ganska bra kvalité. Sedan såg jag litegrann på 2012 som brorsan såg på nätet. Den verkar jäkligt spännande och sorgsen! När det var tidsräkning tills jorden skulle börja gå under började jag bli.. rädd. Men den var bra! Fast brorsan tyckte att den var sådär, inte som han hade förväntat sig. Imorgon ska jag se på This Is It. Får hoppas på att dem är bra.

Nej, men nu ska jag gå ner och vara lite social med teven. Ha det bra, och rösta på Erik eller Tove. Haha, skojade bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0