Försov mig 2 timmar!

Hej allihopa!

Idag har jag haft en hemsk dag i skolan. Jag försov mig hela två timmar! Sjukt! Det var meningen att jag skulle kliva upp klockan sju, men väckarklockan ringde inte. Och idag skulle jag tvätta håret, men jag hann inte! Jag kom alltså 45 minuter för sent, tack för den! Så under dagen har jag haft panik. Mitt hår är så smutsigt och fettigt, usch.. så hemskt! Och jag glömde glasögonen hemma så jag såg inte alls mycket idag. Så snart måste jag tvätta håret, jag känner mig sjukt äcklig idag.

Men när jag kom hem så tog jag två mackor och ett glas oboy, eftersom att jag fortfarande är hungrig efter lunchen. Jag hann nämligen inte äta frukost. Jag tänker också på morgondagen eftersom att jag och flera från fritidsgården ska anordna en skolfest för en skola i närheten. Vi gör det för att tjäna pengar till en skidresa och det kommer bli ganska kul. Se små förstaklassare dansa tryckare med varandra.. aww. Men det känns lite surt att missa Idol. Jag får hoppas och hålla tummarna för Erik och Tove.

Just det, jag läste Twilightbloggen att Chris, jag kommer inte på vad han jobbar med under inspelningen. Men han sa såhär: "New Moon was made for fans. If you don't get it, then you don't get it", jag håller med honom. Många kritiserar TTS. Men det låter mest logiskt att filmerna är gjorda för fansen. "If you don't get it, then you don't get it".

Men nu ska jag tvätta håret. Kris! Så ni får ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0