Godmorgon

Jag sov väldigt tungt inatt och det var planerat att jag skulle kliva upp klockan 7:45. Men hunden väckte mig. Bjässen ska självklart hoppa upp och visar någonting som: "Kom igen, kom upp nu då. Voff voff!". Jag kunde därefter inte sova om så jag klev upp. Åt frukost, två mackor med Oboy och nu sitter jag bara vid datorn. Ska antagligen göra det resten av tiden. Idag slutar jag 14:50, hemkunskap har jag som sista lektion. Jag, Zenobia och Amanda ska jobba tillsammans. Man ska laga en maträtt som har kycklingfilé som första ingridiens. Så vi tre ska göra kycklingfilé med klyftpotatis och bearnaisesås. Man får inte hoppas på rå kyckling. Som sagt, bra samarbete måste det vara.

Idag hoppas jag på att killarna har lugnat ner sig. Pappa säger att jag ska undvika dem, men jag är inte den personen. Jag får väl försöka.

Efter skolan har jag lust att skriva om Jackson Rathbone i bloggen. Kanske är det kul att veta om min älskling ? Haha, men det ska jag göra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0