Hello

Jag har nu fixat mig och ska strax gå till skolan. Jag valde mina lila, smala byxor och en tunika över. Kanske inte perfekta matchningen men man ska bara till skolan och hem igen! Eh, jag kommer gå klockan åtta så jag hinner dit kanske .. kvart över ? Lektionerna börjar klockan halv nio. Idag är det antagligen bara vanliga lektioner. Först har jag halvklass. Alltså, halva klassen har musik (jag blandannat) och halva klassen har NO. Sedan byter man. Då är NO min andra lektion ;)
Jag suger på att förklara saker och ting, men ni förstår hoppas jag. Just det! Jag gjorde en ny header igen, det känns som om jag byter header varje dag. Men den här blev jag nöjd med. Den matchar mer, dessutom har jag älskade Jackson Rathbone med.
Blev ni också nöjda med den ? Vad tycker du ?

Nej, nu måste jag putsa mina dumma glasögon och kanske fixa mig lite till. Håret behövs. Ja, sen tar jag mig till skolan med hjälp av mina ben och fötter! Ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0