Hemma från Frida

Hej på er allihopa!

Har inte skrivit någonting idag, eftersom att efter skolan följde jag med Frida hem. Det var väldigt hemtrevligt hemma hos henne och det såg nästan likadant ut som mammas lägenhet. Köket var läskigt likt! Väldigt fin lägenhet! Jag och Frida kollade lite på teve, snackade, spelade Sims 3. När vi skulle skapa en familj, så tänkte vi på samma sak. Twilight. Vi gjorde Edward, Bella och Renesmee. Gulliga! Haha, men det var jättekul att vara hos henne och det var kul att umgås med henne.
Imorgon ska Frida förhandsboka New Moon-biljetterna, vi hoppas på att vi kan se den redan på måndag. Annars blir det på tisdag. Vi är väldigt nervösa och peppade! Vi två har väntat på den dagen i månader! Och snart är den här! Gud vad man längtar! Så vi snackade en hel del om Twilight också, som vi har det största gemenskapet tillsammans. Visade henne blandannat backstage Volturi, som jag har på bloggen.

OM NÅGON SER NEW MOON IMORGON, AVSLÖJA INGENTING! SÄG INGENTING OM VAD SOM HÄNDER. INGENTING!

- Annars är spänningen inte lika spännande längre. Så, snälla..

Jag vill däremot önska Hanna en riktig mysig och gråtfärdig kväll på förhandsvisningen!


- Hanna, jag har också en huggtand. Mrs.Hale nästa ? ;) ♥


Kommentarer
Postat av: louise

Jag ska se den imorgn jag ska berätta allt som var med ahahha mohahah

2009-11-19 @ 22:19:47
URL: http://lolloslove.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha, ja det hade du!

Du är Mrs.Hale" och jag är "Mrs.Cullen"

MUUUUMS

2009-11-20 @ 17:41:28
URL: http://hnajool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0