Hmm...

Godmorgon på er!

Jag hoppas att ni har sovit gott lika mycket som jag har. Tyvärr kunde jag inte sova längre än 9:30. Ville så gärna sova längre, men det gick inte. Istället gick jag upp, tog en macka och satte mig vid datorn. Är inne på Skopunktens, Deichmann's och Dinsko's hemsidor eftersom att jag är i kris efter vinterskor! På Skopunkten finns det massor av skor jag vill ha. På Deichmann's fanns det inget jag var intresserad av. Och på Dinsko var allt.. nja. Så jag hittade två varmfodrade stövlar på Skopunkten. Jag vill inte ha Uggs längre. Kompisen min sa att de inte var vattentäta, så nej tack. Men tyvärr måste jag välja ett par skor, och jag är helt crushed på två stövlar.
Tyvärr går det inte att lägga ut dessa fina skor, eftersom att det är en bmp. mapp. Men istället kan jag länka till skorna!

Stövel med spänne + varmfodrad - 399:-

Stövel + varmfodrad - 399:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0