Hur det gick

Jo, jag har inte hört av mig sedan jag skulle tillbaka till skolan för att ta vaccinet. Hur det gick - det gick hur bra som helst!! Än är jag inte död, eller förlamad. Det är bara en massa rykten som går för dem som är osäkra på vaccinet. Det känns först som ett litet stick, sedan när de trycker ut vaccinet börjar det sakta kännas obehagligt, men det gör inte alls ont. Det går bara på en sekund! Och efteråt måste man vila i ungefär tio minuter, sedan får man gå. Man kan känna sig ganska yr, men då måste man bara hem och äta och dricka så går det över! Jag är helnöjd över att jag tog det. Jag var så nervös och skakig innan, men det gick över efteråt. Just det! Födelsedagspresenterna, eller presenten. Jag fick en ny mobil från pappa, och lite av de pengarna kom från farmor och farfar! Åh, jag är så glad! Äntligen en ny mobil! Trots att jag fick bara en present idag, det räcker. Får ändå ett presentkort på Gina Tricot av mamma på torsdag (för att hon får pengar då), och dessutom önskade jag mig inte mycket mer än så.

Och till alla er som försökte sabba min födelsedag - **** off, bitches. Bara för att jag var yngre än er igår! Imorgon är jag lika gammal! ;)

  

Helnöjd!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Grattis! Assa våran klass har ju något problem. Att förstöra någons födelsedag med att få henne att gråta men Juliak Anton Simon Vicktor Jesper G Erik jag tror oxå att det var Alicia o dom för man hörde skrik därifrån men det kanske inte var dom venne men vi ses i skolan kram lollo

2009-11-13 @ 07:28:26
URL: http://lolloslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0