Idoltiden slut för Reza

Reza åkte alltså ut i Idol. Surt, men man får hoppas på att hon fortsätter med musiken med den utstrålningen och rösten hon har. Hon var en av dem bästa i Idol. Men just nu håller jag på Erik och Tove. Det blir tuffare och tuffare nu!

Jag kan fortfarande inte förstå att jag, Isabelle ska gå på New Moon! Åh, jag har inte kunnat släppa tanken om det under hela dagen, det är helt sjukt! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna gå in på New Moon, men nu när SF äntligen förstår att många har klagat så sänker dem till 11årsgräns. Fantastiskt!
Nu måste jag gå och lägga mig. Kommer drömma goda drömmar inatt, det känner jag på mig. Goda drömmar om Jackson Rathbone, godar drömmar om Twilight, goda drömmar om New Moon.. Längtar tills på måndag, jag spricker snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0