"Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik" rubrik

Jag är ganska trött på rubriker, men vad ska man göra ? Haha :)

Idag var det återigen en bra dag i skolan. Tyskaförhöret var enkelt iallafall, knasigt.. jag trodde att det skulle vara übersvårt! Men tur nog gick det bra ändå. På SO hade vi något prov som jag helt enkelt hade glömt bort. Vi har jobbat om droger i några veckor nu, så nu var det prov på det. Man fick också bläddra i boken, alltså söka upp information och skriva upp det på "lappen". Det gick också jättebra.
På hemkunskapen jobbade jag med Amanda. Vi gjorde "minipizzas", tydligen hette våran resturang Rimondas, eller Monia.. eller Ramona ;o Men namnet var vi inte enade om, men vi var enade om att våra minipizzor
(min lilla calzone) blev lyckade och väldigt goda. Så nu sitter jag här och är mätt som en.. plätt ? Nej, jag vet inte vad ni brukar använda för uttryck när ni är mätta *S*

Jag har nu pluggat klart matteläxan, men engelskaboken glömde jag i skolan. Åh, jag tog övningsboken! Dumma, dumma, dumma mig! Jag får be en kompis rabbla upp allihopa, eller så skickar dem någon Wordpad-grej där det står alla glosor. Jag tror att jag har 20 glosor, som jag måste kunna. Det är en massa klädesplagg på brittiska (som jag inte kan förstå mig på!), jag kan en hel del på amerikanska. Så istället lyssnar jag på
Taylor Swift fantastiska låtar "Fearless" och "Hey Stephen". Hon är både sjukt vacker och har en av världens bästa sångröster!

"Fearless"


"Hey Stephen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0