Musik i bloggen

Jag har numer fixat musik i bloggen. Det är inga "rock on" låtar, det är mer lugna låtar som jag tycker om. Musikspelaren fungerar som en Ipod, så om ni inte orkar lyssna klickar ni på pausa.
Jag börjar nästan gråta.. eller jag gråter till den låten jag lyssnar på just nu. Flightless Bird, av American Mouth. Fantastisk bra och är blandannat ett soundtrack till Twilight. Skolbalen. Låten är så fin och texten är så.. mäktig eller vad man ska kalla det.
Imorgon är det New Moon som gäller. Den dagen jag har väntat på i månader! Det är 30tals personer som kommer se imorgon, hittills. Men vem vet, det kanske blir fullt ? Frida oroar sig för att vi kommer missa början. Men när vi kommer direkt till Kista, köper vi våran popcorn och läsk sedan väntar vi utanför salongerna. När man tänker positivt går allting bra. Åh, gud.. det komemr bli hur kul som helst! Bästa måndagen i mitt liv!

Nej, nu känner jag att jag måste dammsuga rummet, det yllar av katthår. Mina ögon svider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0