Problem allihopa ska ha

Dagen har varit deprimerande. Det säger jag rätt ut. Tänk att vissa folk verkligen har problem !? Jag blir trött på allihopa som tror att de kan knäcka mig. Visst, de gör det på ett visst sätt som får mig att försöka säga något som svider ännu värre. Varför ska vissa lägga sig i mitt Twilightberoende ? "Twilight suger", "Lyssnar du på Twilightmusik?", "Palla läsa Twilight". Fan, ge er i mitt liv! De låter så sarkastiska och nochalanta så det bara skriker i öronen på mig! Jag är så less att andra får prata om sitt intresse, som fotboll eller så. Men jag får inte prata om Twilight, som är mitt högsta intresse. Den som jag som mest kan prata om Twilight med, det är Frida. Och det är jag jäkligt tacksam över! Men jag önskar att jag kunde prata med flera. Att de inte tar illa upp och säger en massa värdelösa kommentarer tillbaka. Pappa och Rasmus tycker om att prata fotboll med varandra, men det känns som om jag inte får nämna om Twilight. Nu börjar johan-palm-tiden på nytt. Alla kritiserar mig och mitt beroende. Jag läser böckerna hemma i ensamhet. Jag måste hålla mina känslor om Twilight och bl.a Jackson Rathbone inom mig. Jag var olycklig som mest på den tiden. Jag bar på självmordstankar. Och varför ska detta fanskap hända igen pg.a några som inte kan acceptera mig för den jag är ? Under dagen har jag funderat på att flytta. Flytta till min alkoholiserade mamma, som jag helst inte vill göra. Eller flytta till Dublin, hos min faster. För att slippa att känna självmordstankar-känslan igen. Eller åtminstonde byta klass, 7A kanske. Gå med min brorsa igen, men hellre 7A istället fjortisklassen som kallas 7D. Jag hatar min klass. Så störande och jag vägrar känna den känslan. Jag grät varje dag. Jag kunde inte tala ut. Visst, jag var crushed på nästan världens fulaste kille. Men whatever, kan de aldrig acceptera mig ? Respektlösa. Självförtroendet börjar sjunka dag för dag. Sedan dagen då jag fyllde år. De trackade på mig och insåg inte att den dagen var min dag. Dagen jag hade längtat efter. Och dagen efter sa de: "Fyllde du år igår ?", godmorgon på er. Åh, fan jag vill bara flytta härifrån. Jag pallar inte mer. Vem kan hjälpa mig ? Jag är väl antagligen en idiot som bara lever för Twilight och inget mer. Fyfan.

Om ni ursäktar så ska jag se på Twilight och plugga färdigt engelskaläxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0