Shopping!

Nu är jag hemma från shoppingrundan. Köpte ett par snygga skor för 169:-, jag antar att det var värt alla pengar. Man får se hur det blir när vintern kommer. Men det köpte jag och en tröja till New Moon biografen. "I love Vampires", man kan inte motstå den! 99:- på Gina Tricot, värt alla pengar. Inga problem! Efteråt gick jag och Zenobia ner till McDonald´s och åt varsin McFlurry KitKat Deluxe. Mums!



"New Moon, succén fortsätter. Biopremiär 20 November"

Väldigt, väldigt goda!

Bild på skorna kommer senare idag. Just nu ska jag bara ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Zenobia

har lagt upp bilderna nu <3 hare gött

2009-11-21 @ 15:31:11
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0