Sovmorgon och längtan fortsätter

Godmorgon!

Idag fick det bli en liten sovmorgon för mig eftersom att jag börjar klockan 9:10. Och jag slutar ganska tidigt, 14:50. Jag ser fram emot dagen, man får hoppas på att den blir lyckad.
Men nu har jag bestämt mig vem jag ska gå på New Moon med. Det fick bli med Frida, och jag fick för pappa. Jag valde henne eftersom att vi hade planerat hela veckan och så. Fritidsgården kommer antagligen gå på flera filmer. Idag är den svenskaprov eller om det var förhör, men det är ganska enkelt. Det är substantiv, adjektiv och verb. Substantiv i genitiv, adjektiv i nånting, komperativ och superlativ. Jo, jag tror att ni förstår. Ganska enkelt. Och så har jag tyska som jag dock inte kunnat öva på det. Men jag tror att jag vet, och jag hoppas på att det kommer gå bra.

Nu måste jag äta frulle, så vi hörs senare efter skolan!


Gårdagens outfit.

Och dagens outfit. Är helsvart denna dag, konstigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0