Suckar djupt..

Som ni minns fyllde jag år för tre veckor sen. Min misslyckade födelsedag i skolan, men blev lyckad efteråt. Ja, min mamma ringde och sa grattis också och lovade mig ett presentkort. Vart fan är den då !? Jag blir så arg och deprimerad på henne! Jag kan satsa att hon har supit upp för alla pengar hon fick i torsdags. Och inte nås hon på mobilen. Jag tänker inte ge henne julklappar, morsdagspresent eller födelsedagspresent om hon ska fortsätta glömma bort min födelsdag. Jag blev tonåring for god sake!! Jag måste få tag på henne på något sätt, förutom internet. För det har hon inte. Jag ska också säga till henne att jag vill att pappa ska ha vårdnaden för oss. Jag vill ha bankomatkort, men inte så länge det är delad vårdnad.
Hon kan glömma att jag kommer till henne på jullovet. Hon kan inte hålla löften, jäkla.. jag vet inte vad! Nej, jag stannar här och firar jul och nyår. Sportlovet ska jag också stanna här, för då är det skidresor som gäller. Då blir det sommarlovet, då har jag inte träffat henne på ett år tills dess. Det är hon värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0