This is it (New Moon)

Idag är det den dagen alla Twilighters har väntat på. *trumvirvel*

- NEW MOON PREMIÄREN! Just det, det är denna dag! Jag har alldeless nyss kollat på SF-bios hemsida och såg att de har minskat åldersgränsen till 11 år! Man blir bara så... det går inte att beskriva! Äntligen har de fattat! Jag och Frida skrek, tjoade och tjimade ungefär hela dagen. Fullpeppad och på måndag gäller det. Det blir våran dag. En dag man minns. Åh, man blir bara så... skakig, skrikig, överlycklig. Jag kan inte sätta ord på hur glad jag är just nu! Det är 135 platser kvar klockan 20:45 på måndag, så Frida hinner att förhandsboka platser utan att det tar slut.

Med det här bjuder jag på bilder från filmen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0