Vaccinering

Nu skriver jag sista inlägget för idag. Denna gång också någon vettig. Jag kom just på att på torsdag ska jag vaccinera mig mot svininfluensa (som jag och många andra kallar grisinfluensa). Vaccineringen sker på min bästa dag någonsin.. på min födelsedag! Åh, blir så sur för småsaker. Jag är inte sur över vaccineringen, det ser jag positivt. Men att man ska komma till skolan 17:15 och vara där tills man får sin vaccinering. Slutar ungefär 18:00. Så ska man gå hem igen med en öm arm. Jag funderar mest över vilken arm dem sticker in sprutan. Om det blir högerarmen så vet jag inte vad jag gör. Åh.. så sur. Men konstigt nog glad Oo'

Inlägget kanske inte var så vettigt, det var bara inte mer än en tanke som for i mig. Jag var bara tvungen att skriva över det till bloggen.
Som sagt, nu har jag hängt upp min Tokio Hotel flagga eller vad det är. Är helnöjd, tyvärr blev den placerad bakom dörren. Kompisarna blir nog väldigt förvånade, men kanske inte. Det kanske har blivit en vana för dem att jag har gått runt och sagt att Bill Kaultiz ögon är fina ? Who knew ?

Nu ska jag tvätta bort min nagellack och strax gå och lägga mig. Annars kommer jag aldrig upp imorgon!
Godnatt på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0