Varje skoldagar är likadana

Ni håller väl med ? Alltid är det ingenting man kan berätta. Jag kan iallafall berätta att efter skolan följde jag med Frida hem. Vi satt mest vid datorn och såg på teve. Fastnar rejält för NAVI CIS, om det heter så och One Tree Hill. Ungefär lika bra båda två, men One Tree Hill är en aning bättre. Med teveprogrammen åt jag och Frida paprikamackor och lite cola till. Riktigt mumsigt!
Så just nu gör jag absolut ingenting. Jag känner mig som en soffpotatis, jag orkar inte göra någonting. Bara sitta och lyssna på världens bästa låt av Lykke Li. "Possebility", New Moon soundtrack. Den låten dyker upp när Bella sitter på en stol med armarna om benen och bara stirrar på fönstret. Så kommer alla månader upp. Den är helt perfekt för scenen. Så himla bra! Men det bästa är ju också att hon är svensk!
Inget är på teve idag, därför blir det plugg och datorn som kommer förgylla min kväll. Jag känner att jag måste ta ner smutstvätten. Och att jag måste skaffa byxor! Vart har alla mina byxor tagit vägen ? Jag tror att jag har bara 3 par byxor, det är inte klokt! Får skriva upp det på önskelistan och köplistan. Tjocktröjor behövs också. Gud, så jag växer!
Men nu måste jag ta ner tvätten och lägga ner min adidaströja också, känner jag. Jag hatar att bära ner tvätten, men det är ännu värre att tvätta antar jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0