3 dresses from Lindex


Perfekt klänning till våren. Passar utmärkt med eller utan leggins. Med ballerinas eller converse eller varför inte sandaletter ? Det här är vårens klänning!
349:- från Lindex

Här skriker det partyklänning! Jag skulle absolut ha på mig den här klänningen om det skulle vara fest. Passar perfekt till klackar och med någon svart bolero över. Silvriga och guldiga smycken och allting blir perfekt!
299:- från Lindex

Aw, den här klänningen är bara för söt! Jag förstorade den för att se om den var lika söt, men den blev ännu sötare! Ska absolut köpa mig en sån här. Bara ben ska det vara med ballerinas och silvriga smycken. Någon vit eller en färgglad rosett i håret! Naturlig sminkning och man förblir väldigt söt i den här klänningen!
299:- från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0