Det finns inget mindre omoget än detta!!

Jag har sett på några bloggar att många har använt sig av "Anonym" och skriver därefter en taskig kommentar. Det är ganska.. korkat om jag får säga så. För att hur mycket dem än kommenterar något fult så ser man IP-numret, då är det bara att anmäla. Man vet vem det är iallafall. Jag fattar inte hur dagens folk fungerar. Särskilt dagens ungdomar. Hackar på någon annan så ska man sprida rykten om den personen. Grow up! Det där är så jäkla lågt - lägre än botten. Man vågar inte stå på sig själv vem man är och låter rutan "Namn" vara tom, och vågar inte skriva in sin e-mail så att den här personen man kommenterar till, kan svara.

Vissa fattar inte meningen med nätmobbning. De bara kommenterar, kommenterar, kommenterar och förstår inte själva vad de gör. De mobbas, det är det dem gör! Dom tänker inte på konsekvenserna. De bara kör. Leker med en. De vill att man ska lägga upp en "Svar på tal" för att låta allihopa se ens svar till den här korkade personen. Om ni inte vågar använda er av era namn - skriv in en e-mail! Har ni något vett i hjärnan ?

Använd er av eran skalle och hjärnceller! Om ni tycker att min blogg är ful, eller någon annans. Eller ens att personen är ful - håll det inombords istället för att skriva det till dom! Tänk på vad ni säger! Jag blir så jäkla förbannad på det här!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller absolut med. Vilka jävla idioter har ett sådant kasst liv och sitter och skriver taskiga "anonyma" kommentarer? Om man ska skriva något så ska man då fan inte göra det anonymt, utan stå för det isåfall. Men man ska absolut inte göra det iallafall!

2010-04-08 @ 13:50:28
URL: http://isabelleh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0