Jag är såååå ledsen!

Det blev ingen uppdatering idag. Men jag har varit med Sandra och haft simträning. Jag har just kommit hem från träningen och det gick jättebra. Vi simmade sammanlagt 1400 meter, men vi brukar simma längre. Men det var tufft. Jag är helt slut i armarna, var en massa skovel och armtag. Jag som inte är en höjdare på att simma frisim, gjorde det idag. Så mina armar är mer än slut! Haha..

Imorgon är det majbrasa - valborg. En skitkul dag varje år! Sandra ska sova över och äta hos mig, hoppas på grillat. Sedan tar vi en titt på majbrasan. Det var grymt mycket folk förra året. Men det gick bra iallafall, då kommer det göra det här året också! Har tänkt att vi två kanske skulle kunna hyra två filmer, vet dock inte vilka. Vad som helst men inte skräckfilm! Haha.. fegis som jag är!

Ska käka nu, sent - men jag äter alltid sent. Haha.. sedan blir det en ananasbit och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0