Kört om Eyjkafjällajökull väcker Katla

Tja, det finns en risk att vulkanen som fick ett utbrott väcker en annan (värre) vulkan. Då är Sverige täckt med mörk askmoln och sommaren blir ett minne blott! Snälla, inte väcka. Snälla, inte väcka! Skulle aldrig vilja ha en kall och mulen sommar. 25+ ska det vara med strålande sol!

Åh.. när jag tänker på 25+ och strålande sol vill jag ha sommarlovet nu! På med solbrillor och glid ner på stranden, parken.. eller vad som helst för att umgås med kompisar. Jeansshorts, linnen, klänningar.. omg, ge mig sommaren nu och låt inte de dumma vulkanerna hindra oss!


Öj.. schnyggt foto ju ;$

Glöm inte tävlingen där du kan vinna en länkning. Ge mig bara ett låtförslag. Den bästa låten dyker upp i ett inlägg och självklart länkningen till din blogg! Vad väntar du på ? Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Daniel

.. och snygga killar på beachen. Längtar

2010-04-20 @ 09:46:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0