Kort skoldag!


Guten Tag, alle Leser. Ich bin züruck von der Schule. Der Prüfung war einfach. Okej.. ska nog inte rabbla upp min tyska. Provet gick jättebra tillslut! Jag fruktade över att det skulle gå hur dåligt som helst - men det gick bra! Vissa glosor kunde inte jag, men det gick som en smäck iallafall!

Vi har börjat på ett nytt kapitel i matten, tabeller och diagram. Det är busenkelt och det förvånar mig om det provet kommer gå dåligt för mig. Tabeller och diagram måste vara det enklaste inom mattematiken! Fick matteläxa på det också som jag får göra idag. Måste även plugga geografi så det bara bombas! Vulkanutbrott kan jag, men jag ska även kunna namngeografi. Ska kunna tio länder från varje världsdel och alla hav. Are you kidding with me ?

Pluggisdag, men inte lika mycket som igår. Idag blir det mera uppdatering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0