Mina framtidsplaner, dröm för dröm

Jag vill så gärna dela med mig av mina framtidsplaner för er. Dröm för dröm och hur jag kan uppnå det. Framtiden fruktar jag över eftersom att man vet aldrig vad som händer. 2012-snacket tror jag inte på, men tänk om det händer ? Dock tvivlar jag starkt och är inte rädd alls. Det jag är rädd över är att jag inte kommer tygla ekonomin om jag köper/hyr ett hus. När jag får bo ensam. Jag är rädd över att jag inte kommer tygla alla räkningar, för att matte är min svagaste sida. Men jag vet att jag kommer klara det. "Allt jag vill, det kan jag" har pappa sagt till mig, och nu får jag tro på det.

♥ Bli en framgångsrik författare - jag ska plugga hårt i skolan och fortsätta som jag gör. Extra koncentrerad på engelska, svenska och So-lektionerna.

♥ Bo i USA - forska mera om USA och språket. Även hur de räknar dollar och cent, har ingen aning! Sen kan jag nog kamma hem ett hus/lägenhet i USA!

♥ Gifta mig lycklig - funderar på om det ska vara en svensk eller amerikan. Jag faller handlöst för amerikaner, så snygga! (Oops.. in på utseende, men det är det första jag intrycker hos en kille).

♥ Göra filmer av mina böcker - jag vill göra precis som J.K Rowling och Stephanie Meyer har gjort, filmer till sina böcker. Det måste nästan vara drömmen hos en författare. Då ska jag utveckla mina kunskaper ytterligare.


Oho, suddigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0