Mulen morgon förblir en tråkig dag

När jag vaknade upp fick jag se framför fönstret en massa mulna moln. Tråkigt väder, men jag får hoppas på att jag kan hitta på något kul idag. Om jag får pengarna av mamma tidigt idag så ska jag ta mig till centrum och köpa hårfärg har jag bestämt! Jag tycker att mitt hår ska vara mörkare - inte alls nöjd med min hårfärg! Som tur var tipsade Sandra mig om någon hårfärgsprodukt där man har tillsatt honung. Bra för håret, tydligen. Sandra sa att det var bra för dem som ska färga för första gången - och jag kommer inte ihåg varför. Men bra var den! Utan synlig utväxt och håller i 8 veckor.

Vad ska ni göra idag ?


Tina verkar glad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0