New haircut and colour

Jag köpte hårfärg igår och det förvånade mig att jag fick för pappa! Men så färgade jag det och Sandra hjälpte mig - och jag kan inte säga mer än att jag älskar det!

Jag använde mig av Country Colours från Schwarzkopf. Kommer inte ihåg vilken "hårfärg" - men hårfärgsprodukten är grym! Det är bra för håret för att det är någon kräm inuti färgen. Ger mer glans och bra för håret. Jag rekommenderar den verkligen! 99:- från Lindex, där jag köpte den. Men det finns självklart hos andra butiker!

Sen klippte Sandra lugg på mig - det skulle vara till ögonbrynen men jag kunde inte sitta still, så det blev ojämnt. Så det fick bli kortare! Men nöjd är jag!

Före:

Efter:

Ser mycket mörkare ut i verkligheten! ;) Vad tycker ni ? Blev det snyggt ?

Kommentarer
Postat av: hilda

omg vad sött det blev :)



bra blogg btw (y)

2010-04-08 @ 12:49:09
URL: http://hildascott.webblogg.se/
Postat av: Bella

Guud vad gulligt, passar dig jättebra!

2010-04-08 @ 13:47:24
URL: http://isabelleh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0