Rätt sida för att kunna tjäna pengar ?

Jag behöver eran hjälp nu. Som sagt, jag försöker leta efter sidor där man skulle kunna tjäna pengar på bloggen. Lägga ut länkar på bloggen osv. You get it. Jag skickade en ansökan till Bloggpartner men de sa att jag var för ung och att jag skulle låta en målsman sköta kontouppgifterna. Nej, det tycker jag inte. Nu har jag skickat en ansökan hos Frossle och vi får se vad de svarar.

Jag tycker inte att jag är för ung för att kunna tjäna pengar. Jag kan inte ljuga om min ålder, heller. Kan ni hjälpa mig ? Vet ni någon bra sida ? Jag skulle inte kunna finna några ord ifall ni visste. Tacksam skulle jag vara. Tack på förhand. Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

nämen va härligt att höra :D här är det toppen med :D

2010-04-09 @ 13:17:48
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Oliwia Knows

Sv: Tack:D

2010-04-09 @ 14:45:29
URL: http://oknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0