Twilight & New Moon-kväll

Eftersom att Sandra stack på middag tillsammans med sina kompisar så har jag tid att lämna ett inlägg till er! Jag följde med Sandra till centrum för att hon skulle köpa en present till sin kompis och sen hyrde hon en film - New Moon. Hennes mamma ville se den, men självklart måste hon se Twilight först. Så istället för att betala en till film, så fick de låna Twilight av mig. När Sandra kommer hem från middagen ska vi se på båda två, med lite popcorn. Mys! Nu ska jag bara slappa lite. Lyssna på musik och kanske läsa lite ? Det var länge sen, det ska jag göra!


Erik Segerstedt - I can't say, I'm sorry. Alltid älskat låten!


Bjuder på den här bilden. Jag till vänster, och Sandra till höger!
Hittad på baksidan av ett mjölkpaket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0