Alla hjärtans dag-kort

Hej allihopa!

Det blev en dålig uppdatering idag. Men jag har varit på gården för att umgås med kompisarna och så. Det var någon student från Spanien där, så man fick snacka engelska med henne - men hon var verkligen jättetrevlig! Kul att hon ska vara med nästa gång vi träffas, då blir det även första gången för henne att äta en semla. Det bjuds på semlor, mums! På gården gjorde jag och Sandra Alla Hjärtans Dag-kort och spelade lite bilspel. Vi var även sociala med dem andra, och för första gången snackade jag med allihopa! Gud, vad de är trevliga. Underbart. Det var svårt för mig att komma på vem kortet skulle vara till. Men sedan bestämde jag mig - han jag är kär i. Jag skrev i kortet vad jag kände för och det tog en stund att komma på. Men tack vare denna spanjorskan gav hon mig tips. Jag får hoppas på det bästa.. att han vill bli tillsammans med mig. Jag skrev ändå att han inte behöver känna samma sak - men nu vet han iallafall vad jag känner. Jag vill inte avslöja hur jag ska ge honom kortet.. det gör jag senare när jag har gjort det. Det blir pirrigt, men man är väldigt nyfiken. Nu kommer han iallafall veta om att jag tycker om honom.


- Öppna det.. snälla.

Kommentarer
Postat av: Zenobia

naaaw.... ;) lycka till med "HONOM" <33

2010-02-09 @ 20:59:11
Postat av: Bella

Lycka till med Han med stort H nuva :):) <3



Åh , jag hatar kärleken. Min grabb dumpade mig i förrigår för en annan brud, helt plötsligt :(

Men jag kmr hålla tummarna för dig! (L)

2010-02-09 @ 21:01:46
URL: http://belliofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0