Jag lyckades gå ut med hunden!

Haj!
Jag och Sandra har lyckats gå ut med hunden. Det var ett tag sedan jag gick ut med honom, men jag har varit osäker. Och hundar känner av när någon är osäker, särskilt min. Så Bamse har hoppat på kopplet (och han är inte den minsta hunden) Därför har jag inte gått ut med honom. Men jag provade idag, så jag och Sandra tog "stora varvet". Och Bamse var jätteduktig och hoppade inte alls på kopplet. Stolt över killen och stolt över mig själv!
Vi har också bestämt att Sandra ska sova över en natt till. Ska bli lika kul - och imorgon är det bio som gäller! Längtar galet mycket.
(Ganska onödigt inlägg, men .. you know. ^^)


- Tur att bumlingen, som jag kallar hunden, bjuder på sig ibland!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack! Va söt hund! :D

2010-02-13 @ 16:24:43
URL: http://sodahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0