Kallt, kallt, kallt..

Fy satan, vad kallt det är! Jag gick nyss ut med hunden och jag kunde genast känna hur blå jag var! Iskallt blev det när den handen som jag höll i kopplet med, blev blå/röd. Jag kan säga såhär: Jag går inte ut mera ikväll! Ingen simträning ikväll för att det hålls någon simtävling där nere - som jag dock inte är med på. Så kvällen får gyllas med historiaboken, matteboken samtidigt som jag ser på Vampire Diaries. Glöm inte.. 20:00 och 21:00 på tv6!

Nä, inte kan jag sitta här inte! Dags för mig att hasa mig ner till köket för att göra en kopp varm choklad! Vi hörs senare!

Kyla tål jag, men inte alldeless för kall kyla!

Ser ut som om jag har världens mörkaste påsar under ögonen, men det är skugga ;o Vet inte vart det kommer ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0