Krossade nudlar förgyller dagen!

Hallå på er!

Har just ätit upp en skål med nudlar. Übergott, underbart! Tackar Lollo som gav mig ett paket, jag har inte ätit nudlar sedan.. höstas! Så det var riktigt mumsigt! Just nu lyssnar jag på Justin Bieber - Baby. Underbar låt - älskar honom med andra ord! Just det! Jag hittade ett klipp på Youtube när några hade typ.. "date" med honom. De vann en tävling från en konsert så de fick träffa honom. Man blir lite avis, men herregud.. ni måste se!


Haha - när han ska kliva över till förarsätet, istället för att göra som tjejen.. luta sig undan. Skulle jag smacka till honom på baken 8'D Söting, han är alltså!

Justin Bieber - Baby

Kommentarer
Postat av: jenny

det är väldigt bra med mig :D hur är det själv?

ååhh ditt inlägg gjorde mig jättesugen på nudlar! haha :D kram

2010-02-08 @ 22:14:33
URL: http://jennihkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0