Låtar väcker minnen till liv



Det här varnas:
 Låten är fjortisdunk (och jag är en sådan person som också är en fjortisdunk-hater), men den här låten har någonting speciellt. Påminner mig starkt om 1:a maj tillsammans med Zenobia. Då vi var på Gröna Lund. Jag minns hur varmt det var! Jag minns när vi mötte några andra tjejer från klassen, och Zenobia och.. Tove, Amanda och någon annan tjej ville åka Insane. Men jag och Alicia och två tjejer till drog till Vilda Musen och Kvasten. Haha - gud.. minnen!

Det dyker upp bara massa händelser så fort jag tänker på Gröna Lund. Popexpressen (fjortiskarusellen, no offence), som jag och Zenobia åkte.. haha, herregud. När hon och jag stod i kön till Jetline, så dök någon gorilla upp från kön och skrämde skiten ur mig! Hahaha.. herremingud! Miiiinnen, säger jag bara! Jag drömmer tillbaka varje gång jag hör den här låten. Jag måste be Zenobia skicka bilder till mig, från den dagen. Så ska jag försöka lägga ut dem till bloggen.

Jag älskar dig oerhört mycket, Zenobia barndomsvän! ;)

Kommentarer
Postat av: Zenobia

naw.... ÄLSKAREJ OCKSÅ BARNDOMS VÄN <3333

skickar bilderna till dig imorron <3

2010-02-14 @ 19:38:11
URL: http://mylifemydays.blogg.se/
Postat av: Bella

Isabelle!!! Tänkt på dig hela dagen :o Hur gick de?:)



(förlåt om jag kommenterar din blogg heeeela tiden, men jag har typ blivit fast av den xd)

2010-02-14 @ 21:11:46
URL: http://belliofsweden.blogg.se/
Postat av: Zenobia

juste det va jag Tove,Amanda och FRIDA som skulle åka :P

2010-02-15 @ 07:37:24
URL: http://mylifemydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0