Skidresa

Skidresan var suverän! Det var så himla kul! Bussresan dit var hemsk, men jag sov litegrann. De satte på "Hundpensionatet", inte så bra film men.. ja. När vi var framme kunde vi hämta våra skidor, och när jag aldrig fick på mig mina skidor var jag sur. Jag tappade kontrollen och var så nära på att gå tillbaka till bussen. Men efteråt gick det bra. Jag åkte barnbacken först tillsammans med Frida och Zenobia. Det gick verkligen jättebra! Jag "plogade" inte, så jag körde spurt ner. Sedan bestämde vi oss för att åka en grön backe (men de vuxna lurade oss och sa sedan att vi åkte på en blå). Haha, den var hur rolig som helst! Och inte visste jag att sittlift var så roliga att åka, men väldigt högt upp.. uhh. Men sista backen på den blåa, var det ganska brant men jag åkte ner full fart. Ingen plogning. Haha - ja.. dagen är ett minne för livet. Skidresa i Bjursås med klassen, 4 feburari 2010. Nästa skidresa blir till Hassela, så jag kan lära Sandra åka litegrann!

Bilder kommer imorgon, jag sitter nere i vardagsrummet och bloggar. Internet i mitt rum är segt, särskilt blogg.se. Så ni får nöja er med ett konstigt foto på mig. Jag är trött som f*n och ska strax gå och lägga mig. Börjar 10:00 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0