Vilket väder!

Idag är det en onsdag, favoritdagen i veckan (om man inte räknar med fredag - lördag och söndag). Slutade 12. Matteprovet gick sisådär. Jag fick 6:ans prov i Geometri, men efter en stund jag hade räknat såg jag att det där var inte provet vi skulle ha. Så det blev fel, så efter en halvtimme fick jag det riktiga! Och jag hade ödslat min kunskap på den ena pappret att jag var så arg och stressad när jag skulle göra det andra. Men det gick förhoppningsvis bra iallafall. Tyskaförhöret gick det galant, som det alltid brukar göra!

Idag är det plugg som gäller. Har "omförhör" i engelska och jag hade bara 2 fel! Herregud, skulle bara skriva när, var och hur på prepositioner. Jag sa det till min lärare att jag kan det iallafall - nä,nä.. måste göra om hela förhöret iallafall. Dumme fan! Så med engelskaböckerna i min famn ska jag plugga till förhör och provet som är veckan efter sportlovet. Ojdå, även NO som är tills imorgon. Neej! Blir att plugga järnet!

Checka vädret, alltså! Verkligen vårväder om man tänker efter och det är ganska varmt. Solen är högt uppe och bränner nästan min rygg. Persiennerna är uppe och solen steker här inne i mitt rum. Gårdagens första sida hade rätt: Våren är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0