9 saker du aldrig visste om mig

Jag har varit väldigt ouppdaterad idag. Inte ska jag lämna ett inlägg per dag ? Alldeless för tråkigt. Men här får ni smaskiga hemlisar om mig som inte blir hemliga längre!

  1. Jag är mörkrädd. Jag vågar inte stänga min dörr på kvällarna när jag ska gå och lägga mig, för när jag går tillbaka till min säng känns det som om någon "The Grudge"-tjej stirrar på mig bakom ryggen.

  2. Ibland kan jag sova med nattlampa. Haha - så bra som jag är. Men det beror på dag för dag. Om jag inte tänker på skräckfilmer kan jag sova utan. Annars är det nattlampa som gäller.

  3. Jag har aldrig rest utomlands. Jo, om man räknar Åland. Men faktiskt inte, jag har inte rest utomlands någongång i mitt liv. Tur nog funderar pappa på att åka till Spanien i sommar. Nästa sommar blir ju LA!

  4. Jag biter på naglarna - Mm.. smaskig hemlis. Faktiskt inte. Men jag försöker sluta men det går inte! Fast de börjar växa nu.. stolt över mig själv!

  5. Jag lyssnar mer än gärna på Tokio Hotel.

  6. Jag har aldrig lyckats åka Blå Tåget på Gröna Lund, utan att skrika och få panik. Haha, så ingen kan någonsin ställa mig utanför Spökhuset, för då springer jag iväg! Jag får en fruktansvärd panik inne på Blå Tåget. Det är mörkt, det låter och bankas.. hemskt!

  7. Jag är höjdrädd. Jag hatar höjder! Skulle aldrig kunna leva som en fiskmås ;o

  8. Jag är orolig när jag står på däck på en kryssning. Ibland känns det som om någon tänker kasta en över bord. *ryser*

  9. Jag fullkomligt hatar skräckfilmer. Det är nog det värsta jag vet. Sitta i soffan och rysa. Jag klarar inte av att se på en skräckfilm. Då är det bara säga goodbye till alla goda drömmarna!

Varför 9 hemlisar ? För att jag inte kom på den tionde!


Kommentarer
Postat av: zenobia

hmm det där med blå tåget e riktigt sant XD hahahahaah

och det där med att stå på däck har fan samma känsla :O :P <3333

2010-01-25 @ 19:53:07
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0