Då är man tillbaka

Det var en väldigt kort skoldag för mig, endast 3 lektioner. Men eftersom att jag inte har någon hemkunskap den här terminen så får jag sluta klockan 12 varje onsdag! Chilligt! Svenskan var helt okej; vi jobbade med dikter, sen sa läraren att hon skulle läsa upp några. Ehm - ja, hon läste upp min om älsklings Jackson! oO'

"Jag behöver Jackson Rathbone för att kunna leva.
Jackson behöver kärlek från sina fans.
Fansen behöver se och höra Jackson.

Men - om inte fansen hör talas om Jackson, så får han ingen kärlek från dem.
Då kan han lägga av med skådespeleri och musik.
Och då kan jag inte leva"
- nu är frågan, tyckte hon att den var bra att hon var tvungen att läsa upp den ?

Hela "vridochvänd"-dikten var helt random, så jag föredrar inte att ni lämnar kommentar av den ;) Skäms nästan för mig själv!

Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är 3 timmar kvar tills Sandra slutar.. tänk, tänk, tänk..


Julafton 2009 - Bumlingen (Bamse.. hunden *peka*) ser plågad ut, stackarn.

Kommentarer
Postat av: alicia

Vilken bra dikt!:D

2010-01-13 @ 20:47:56
URL: http://breakingmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0