Dags för mig att sälja!

Hello, Hello!

Jag har nyss skickat mail till "ung i.." ledaren. Anteckningar. Jorå, det gick bra på mötet ;) Lika kul varje gång också! Nästa möte blir nästa vecka.

Förutom det, så har jag nyss kommit hem från skolan. Jag har bara varit med på fyra lektioner, men .. ja. Gick bra för mig på matten iallafall. Vi har börjat på ett nytt kapitel - Bråk. Det är enklare en geometri, så då kan jag tänka positivt till provet!

Men .. jag vet inte vad jag ska ha sagt istället för det. Jag ska ringa Sandra snart, eftersom att vi måste sälja. Snart är det ett till stormöte, fast med skidgruppen och då ska vi få mer att sälja. Så det kanske är smart att sälja bort sina polkagrisar nu :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0