En söndagmorgon

Hej på er!

Vaknade för en stund sedan, under tiden har jag klurat ut ifall jag har någonting vettigt att skriva. Men nu har jag gjort det alldeless för länge att nu tänker jag bara slänga in någonting! Jag har inte ens hunnit äta frukost men jag är inte hungrig. Ska ju snart äta lunch.. måste få i mig middagen också.
Idag händer det absolut ingenting. Jag har bestämt mig att möblera om rummet litegrann. Jag orkar inte ha den möbleringen jag har och dessutom behöver rummet städas! Med möbleringen och städningen kan jag dunka "Don't stop believin'", låter som en utmärkt idé!

Haha, just det. Många säger att jag har udda musiksmak. Jag föredrar all musik, dock inte dunkdunk. House kan jag lyssna på ibland, men det är något jag inte föredrar. Jag älskar rock, särskilt 80-tal. Jag diggar också R'nB som många andra i min ålder, och jag avgudar lugn musik med piano och allting. Många av mina kompisar har välkända låtar på sina mobiler som de lyssnar på. Näe, här ska det vara 80-tal för mig och många säger "Vad är det här för låt!?".. haha, det är bara min musiksmak. Musik som nästan inga av mina kompisar lyssnar på är nästan den bästa musiken! Som Christina Aguilera "I will be" eller Journey "Don't stop believin'".. Jag älskar min musiksmak! Ingen house eller för mycket HipHop & R'nB för mig längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0