Hemma från helvetet

Dagen har antagligen varit.. bra. Jag har varit hur trött som helst, att jag la mig ner på golvet i gympasalen (då vi hade gympa) och bara låg där. Höll nästan på att somna!! Men dagen var inte alls jobbig som jag trodde. På SO hade vi historia, vilket är lite kul. Särskilt Greklands historia, intressant med Akilles och allt det andra! På NO så fick vi träffa våran nya lärare. Åh, gud .. jag saknar inte alls våran förra NO-läraren. Han som vi har är så mycket bättre. Überskönt! Efter det hade vi lunch och jag höll på att.. rysa sönder mig. Jag är så van med maten här hemma. Det blev pannbiff med blöt potatis, uuhh.. om jag vore här hemma skulle jag nog käka spaghetti med köttfärssås. Med andra ord, maten smakade blä. Vi hade inte tyska idag, den var tydligen inställd så jag och mina kompisar satt i korridoren och lyssnade på musik. Bl.a "Big butts cannot lie" Hahaha! Garv!
På träslöjden gjorde jag som vanligt - ingenting. Jag försökte rita Jasper Hale på en planka och sedan måla den, men det gick åt helvete så jag kladdade hela plankan med gul, rysande ful färg! Att det ska vara så svårt att komma på idéer! Men iofs. Jag hatar syslöjd! På engelskan fick vi ha våran nya mentor, mjo.. han är väl okej. Och på idrotten skulle vi spela brännboll, men jag sög så jag la mig ner på golvet och vila en stund ;)

Dag i babbel.

Hur var eran ?

Sir Mix Alot - Baby got back (I like big butts and I cannot lie!)
- Tar kanske.. 20 sekunder till själva låten börjar. De snackar först ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Tack snälla :D

Va kul att du tyckte det!

2010-01-11 @ 15:57:03
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Isa<3

Asså älskar låten 6 stirrade å bah stäng av skit!!! dom e skit den ÄGER gosh meomoriesCousin

LOVEIT!!!

2010-01-11 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0