Hemma från skolan

Hallå everybody.

Jag är äntligen hemma från skolan. Jag trodde att tiden skulle gå långsammare än förra terminen, men det går ju lika fort! Men iallafall - dagen har varit bra. På SO såg vi klart på Hercules, underbar! Och nästa film vi kommer se på kanske blir Troja, jag hoppas som attan på att det blir den! En väldigt bra film, ska fråga Sandra ifall jag kan låna Troja av henne idag. På tyskan skulle jag, Tove, Martina, Amanda och Isa göra en dialog. Hmm.. lite flummigt. Det skulle handla om någon resturang - vad man skulle beställa. Så Tove skulle vara servitris, Martina skulle vara en bebis som hette.. Scott ? Amanda en mamma som hette Grinchen, Isa en pappa som hette Joppline *lmao!* och jag en 7-åring som hette Karamelli. Maybe väldigt .. ja, jag vet inte vad, men detta gör vi på varje lektion. "Swichen, swichen.." Haha. Just det, jag bytte slöjd idag (igen). Träslöjd är verkligen ingenting för mig! Liksom, vad behöver jag här hemma som är gjort av trä - ingenting. Så jag bytte till syslöjd och där har jag redan kommit igång med ett arbete. Ska göra en midjekjol, med mörk jeansfärg liksom på kjolen och svart stretchtyg på "bandet" på midjan. Om man inte har stretchtyg så faller ju bara kjolen ner. Men jag är hur nöjd som helst över att jag bytte slöjd.. puh! Idrotten dansade vi bugg. Fortfarande kille-och tjej. Så jag dansade väl med några - men så töntig som jag är har jag händerna innanför ärmarna. Åh, måste nog bli av med "manshänder" rädslan!

Men dagen var väl okej. Nu väntar jag bara på att Sandra ska komma hit - och then let see what we do. Sälja våra sista polkastänger tror jag. Fem-sex stycken kvar! O-M-G! Det var inte länge sen man hade trettiosju stycken! Heja oss..


Löööh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0